GERİ DÖNEN BEN #6

/
14 Yorumlar

       Uzun bir aradan sonra merhabaaaa! Tembellikte ve ihmalde sınırları zorlayan ben sonundan yapayalnız kalan bloğuma geri döndüm. Okuldan mezun olmayı, kendimi hayretler içerisinde bırakarak mezun olmayı başardım. Temsili diplomayı aldığım günden beride alıp okuyamadığım kitaplarıma gömülüm. Okumayı o kadar çok özlemişim ki yazmayı atladım. Benim bir tanecik bloğumu yapayalnız bırakmaya gönlüm elvermedi ve geri geldim. 



     Siz beni özlediniz mi bilmiyorum ama ben sizleri çok özledim. Gerçi bir gözüm üstünüzdeydi, okuyup okuyup yorum yapmadığım çok oldu. Hatta bu durumun yakalandığı. Ve sizlere bir sürprizim var. Çok sevindiğim, uzun süre sonra heyecanlandığım bir şey oldu. 

      Huntersofbook.com ailesine katıldım. 

        Tanıdığınız bir çok blogger sitede yazıyor. Uzun süredir bekleyen Deep Tone`un kitapları hakkında yazım da bugün yayınlandı. Çok heyecanlıyım ben sanırım. Umarım her şey güzel olur. Şimdilik görüşmek üzere. Bu kız bıktırana kadar sizleri okuyacak. 




Benzer Yazılar

14 yorum:

  1. heeeeey kutlarım okul için oleeeey. mezunsun ha. napcan şimdi planın neee :) yazmayı unutup okumaya gömüldün ha olsun ki sen sıkı bir okursun özlemişsindir tabii. :) hunters of the book ilk senden duydum yaaa ama bakarım artık bundan sonra :) ne güzel anlatmışsın ya benim kitapları. bi de sana katkısı oldu ha çok sevindim gurur duydum. o yazıyı koyarım bloguma. çok ama çok sevindim ki gelmene. blogdan hiç kaybolma sakın noluuur :) en sevdiğim insanlardansın yaaa. hunters of the book a da bakarım artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Teşekkürler =) Ne yaparım daha plan yapmadım aslında ama istediğim bir kaç iş var denebilir =) Ama ilk önce tatili hak ettim ben =) Okumadığım kitapları okuyup, bütün gün dizi film izlemek istiyorm. Bunları kendim için değil bloğum için yapıyorum, yoksa bilirsin beni hiç sevmem tembelliği :P
      Çok uzun zaman oldu yazalı ama kısmet olmamıştı koymak buraya. Bende site işi çıkınca neden olmasın dedim. =) Beğenmene sevindim çünkü ben okurken çok sevim, eğlendim ve öğrendim. Bir tanesin sen biliyorsun dimi ? =)

      Sil
  2. Kübracım nasıl kıskandım seni anlatamam ben hala mezun olamadım ya :(
    Ama seni canı gönülden tebrik ederim
    Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülnihal,
      Çok teşekkürler canım darısı başına =) Sende de var sanırım bazı haberler =) Tebrik etmiş miydim =)

      Sil
  3. Mezuniyetini tebrik ederim Zamska... Yolun açık olsun... Hunters of book yazarlığında hayırlı olsun... Ne çok yenilik var hayatında;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Çok teşekkürler canım =) Bu ara böyle oldu. Umarım güzel şeyler olur =)

      Sil
  4. Ne güzel bir duygudur mezun olmak, tebrikler...

    Kendini şımartıp dinlenmeyi haketmişsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      Teşekkürler. Bol bol şımartıyorum umarım dozu kaçmaz =)

      Sil
  5. Blogunun yeni halini çok sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay,
      Teşekkürler canım. =)

      Sil
  6. Tebrik ederim...
    Ve kısmen de olsa yeni olan hayatında her şeyin kafana göre olmasını dilerim :)
    Geri dönen sen ; iyi ki döndün
    çok sevgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahide,
      Ben bildiğin yalan söyledim. Geri dönememişim meğer =)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. ~♡ηυяѕαℓкιмι™,
      Dönmeyi de beceremedim ben =)

      Sil