BENİ AŞKA İNANDIR

/
19 Yorumlar

       Kimseye Özge gibi bir arkadaş vermesin. Susmak nedir bilmeyen, “a” deşiniz ağzınızın payını alacağınız bir kız arkadaş istemezsiniz bence. Ama ben iddialıyım, Özge ne ki diyorsanız buyurun hodri meydan. Ben bahsi Özge`ye oynarım. Kız sözlüğü yutmuş, bir sürede Siri ile takılmış belli.

       Özge başarılı bir mimardır ve şirketinin göz bebeğidir. İşte ne kadar başarılıysa aşkta da o kadar şanssızdır. Her kızın ilk aşkı olan babası tarafından küçük yaşta terk edildikten sonra onada büyük bir tekr edilme ve aşka karşı güvensizlik başlar. Hayatına giren diğer erkeler tarafından da hep terk edilir. Bu kez Umut ile şeytanın bacağını kıracağını düşünürken işler istediği gibi gitmez. 


      Bir ilişkinin sonu daha gelirken geçmişten bir hayalet bir anda hayatına girer. Kaya… Lise aşkı, kızların sevgilisi, Özge`nin gazabına uğramış karizma. Kaya Özge ile aynı liseye giderken, aralarında ki ilişkinin sonu iyi bitmez. Bu durum Kaya`da yararlar açarken Özge kendini sarıp sarmalar, gömer geçer. Ama hayatının düzeni oturmuşken Kaya gelir ve ardından olayların sonu kesilmez. Kırık kalple bıraktığı Kaya patronudur, ilişkisinin çanları çalmıştır. 


       Özge görüp görebileceğiniz en çenebaz karakter. Diyalogların hepsinde herkesi nakavt etmekte üstüne yok. Dedikoducu teyzelere laf sokma dersleri verir hani. Özge her ne kadar çok canlı, çocuksu bir karakter olsa da aynı zamanda bir o kadarda işkolik. Hatta işe koyulunca dünyayı unutuyor. Bazı manyaklıkları da yok değil hani. Mesela temizlik takıntısı. Bunu abartmakta da üstüne yok. Temizlik takıntısının altı çizilmese pasaklı biridir bu derim. Tüm eğlenceli taraflarına rağmen bir yanda da yaralı. Ama bu bile öyle ağır dramlar korkmadan işlenmiş.

       Kaya ise o bir başka. Kitaptaki en iyi çizilmiş karakter oluyor kendileri. Duygusal, çocuksu, eğlenceli ama aynı zamanda da kararlı ve kendinden duygularından emin. Kitaptaki en sevilesi karakter olmayı da sonuna kadar hak ediyor. 


       Kitabın yan karakterleri de oldukça kalabalık. Hepsi de Özge kadar dırdırcı geldi bana. Hele arkadaşı Cemre akıllara zarar. Bu kalabalık kadroda insanı yormuyor desem yalan olur. Eğlenceli tam bir yaz kitabı. Dili güzel, benzetmeler, diyaloglar komik ama kitap fazlaca detaya boğulmuş geldi. Yer yer detaylar yüzünden fazlaca sıkıldı. Karakterlerle heycan katılsa da bazen karakter kalabalığı beni boğdu. Keşke Özge`nin iç sesi biraz frenlenseymiş demedim değil hani. Gerçi herkes hatuna aşık olduğu için de gıcık olmuş olabilirim ama bu kıskançlığa da verilebilir. Yazın şezlong altında okunacak kitaplardan biri olmakla birlikte geveze ir karaktere merhaba deyin. Koca koca okumalı günler.



Benzer Yazılar

19 yorum:

  1. Ben sevemedim bu kitabı dediğin gibi herkes birine aşık olunca hoşlanmıyorum :D çenezek olmasına dicek sözüm bile yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik Optik,
      Daha az konuşsaydı detay daha az olsaydı daha iyi olurmuş bence.

      Sil
  2. blogumda gördün mü bak sağda sen hunters yazın var artık hep durcak ki ordaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Bu kız kayıplara karışmıştı ama uzaktan uzaktan okudum seni =) Ve gördüm bir tanesin sen =)

      Sil
  3. Ehehe bu kadar dırdırcı bir aradaysa yorucu bir kitap olmalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      Beni yordu doğrusu. daha az konuşsa daha çok sevebilirdim.

      Sil
  4. Okurken alsam mı dedim ama fazla ayrıntıya boğulmuş kitapları pek sevemiyorum. Ama siz çok güzel anlatmışsınız kararsız kaldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada miminiz var :) http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2015/07/yaz-etkinligi.html

      Sil
    2. Kalem Fili
      Daha akıcı bir şeyler tavsiye edebilirim =)
      Mim için çok geç kalmadım umarım =)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Kadriye,
      Ay evet öyleydi. Tek kötü yanı kız çok konuşuyor =)

      Sil
  6. Merhaba,

    Öncelikle böylesine güzel bir bloga sahip olduğunuz için tebrik etmek isteriz.

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Dİğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Deep,
      İhmal ettim çok ama geçecek inanıyorum.

      Sil
  8. olsun. ama iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Sağlığım sıhhatim, azcıkta keyfim yerinde =)

      Sil
  9. Zamska! Hem yoktun hem de tasarımı mı değişti blog'un? :)

    YanıtlaSil