SENDEN BEBEK İSTİYORUM

/
18 Yorumlar

     Vizeymiş falan takmadım okudum. Planım bitirmek değildi. Zaten tuğla gibi nasıl biter derken kendimi son elli sayfamı okurken buldum. Birinci sebep, yazar çok akıcı yazmıştı. İkinci sebep, karakterler harikaydı. Üçüncü sebebim ise derslerin tüm sıkıcılığına karşı çok eğlenceli bir kitaba direnemedim. 


      Konuya bakacak olursak hatta yatağında yatan Pakize Hanım torunları Yiğit ve Mert`i karşısına alır ve kartını oyuna sürer. İlk çocuk sahibi olan torunu tüm mirası kapacaktır. Aklı başında olan insanlar bu blöfü görürlerdi. Yiğit ve Mert çocukluklarından beri sürekli zıtlaştıkları için ise birbirleriyle uğraşmaktan bunu göremediler. Bunun yerine yarışa girip ilk torun peşinde koşmaya başladılar. İyi ki koca bedenlerinin içinde büyütmeyi başaramadıkları ruhları var. Çocuk kalmaları sayesinde Feyza ve Sedef ile tanışmış olduk.


     Yiğit çocukluktan beri Mert ile anlaşamıyor. Sürekli bir rekabet halindeler. Bu kez onun kazanmaması konusunda karar veriyor. Bu kararın sonu da onu üç yıl önce tanıştığı bir kıza götürüyor. Feyza… Feyza ile Mert`in durumları oldukça karışık. Feyza`nın hayatı da bir o kadar karışık. Canım anlatmak istiyor ama sürprizi kaçar. Ama Bu çifti çok seveceksiniz. Feyza güçlü ve sevgi dolu bir kadınken, Yiğit inatçı ve sert bir adam. İkisinin tek ortak özelliği ise pes etmekten pek anlamıyorlar.


      Mert ve Sedef. Mert bizim Yiğit`in aksine tatlı dilli şeytan. Yiğit sert cool çapkınsa, Mert etrafa gülücükler saçan, kadınları o şebek haliyle çeken çapkınımız. O da Yiğit`ten hoşlanmıyor, onunda kendince sebepleri var. Yiğit Feyza`yı takınca kolun o da elini çabuk tutması gerektiğini anlayıp biz okuyanlarla Sedefi buluşturuyor. Sedef fedakar, inatçı ve Mert`in tüm yumuşaklığına, tatlı diline rağmen sert ve ciddi. Yazar özellikle Sedef`i çok güzel analiz edip yazmış. İçinde bulunduğu durum için çok gerçekçi bir tavır çizmiş. 


      Dedikodu kısmına geçersek bu çiftler bir harika. Atışmaları, birbirlerine çektirmeleri eğlencenin büyük bir kısmını oluşturuyor. Ama Mert ve Yiğit daha güzel bir çift olmuş. Kuzenler ama ben böyle kuzen görmedim. Bunların kuzen olduğunu söylemeye bin şahit ister. Entrikalar bunlarda, laf cambazlığı bunlarda. Pakize Hanım zaten ayrı bir olay. Çocukların deli dolu kime çektikleri belli oluyor. Böyle anlattım ama her şey güllük gülistanlıkta değil. Çiftlerimizin bibine açılması pek bir sancılıydı. Sonra kötü bir karaktersiz kitap olmazdı. Kötü karakterlerimiz de var ve ciddi kötüler bunlar. Yazar bir de böyle mutlu sonu verdim bitiririm dememiş azıcık daha anlatmış. Ben o kısımlara bayıldım. Çok yakışmıştı bu adamlara baba olmak. Keşke daha daha çok yazsaymış.


      Yazarın ilk kitabını okumuştum ve yer yer sıkılmıştım açıkçası. Evet güzel bir kitaptı ama sıkıldığım duygu yoğunluğuyla boğulduğum satırlar vardı. Bu kitapta ise sıkılmaya fırsat bulamadım ben. Duygu yoğunluğu tam kararındaydı. Romantik komedi ayarını ise cidden çok iyi tutturmuştu yazar. Gereksiz klişelerden de uzak durarak kalbi çaldı denebilir. Kitabın kapağı da çok sevimli. Kitaba dair tek sevmediğim şey ismi. Bana çok arabesk geldi ama başka ne konurdu onu bilemem tabi. Yazarın bu kitabını ve burada ki anlatım tarzını çok sevdim ben. Gittikçe daha güzel yazdığını düşünüyorum. Tabi bu kitabı daha önce yazıp yayınlamadıysa bilemem. Tavsiyem romantik komedi seviyorum diyenler durmasın okusun. Koca koca okumalı günler.



Benzer Yazılar

18 yorum:

  1. O fotoğrafta sol köşeden görünen çikolatalı pasta mı? Afiyet olsun, Zamska. :D Tadı güzel miydi? :D

    Merak ettim kitabı. Şu sınavlarım bitsin, okuyayım bari. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama,
      Evet son elli sayfamı çikolatalı pasta ile şenlendirdim =)
      Okurken eğleneceksin bak sana iyi gelecek eminim =)

      Sil
  2. bu kitabı duymuştum, kapağını sevdim ben de.
    senden çocuğum olsun diye bir şarkı da vardı sanki :)
    bir de nasıl kuzenlermiş öyle.. korktum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      hehe Şarkıya istinaden sevmedim ben ismi =)
      Bunlar yanlışlıkla kuzen olmuş bence =)

      Sil
  3. Bunu wattpadde henüz hikaye aşamasındayken okumuştum ve sağa sola çok güzeldi diye kalpler saçarak okumuştum. Ne zaman alabilirim bilmiyorum ama şimdi de mesela alıp okumak istiyorum :D
    Ben ilk ismine bakıp itilmiştim "o ne ya" demiştim derken kaptırdım gitti aslihana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chadaqiel,
      Bende bir aile serisi vardı onu okudum sanırım kitap olacakmış.Yazarın en sevdiğim kitabımı desem bilemedim ama o kitapları çok sevdim ben=)
      Bu kitabın ismi cidden itici sevmedim ama kitap güzel yaa =)

      Sil
    2. Bir yudum sevgi ve bir damla aşk'ı mı diyorsun? Ben de onları beğendim bir bir aşkta iki cambazın sonları çok uzadı hissi verdirdi onda da zaten final oldu :)

      Sil
    3. Chadaqiel,
      Evet evet onları diyorum. Ya cambazı da sevdim ama yazar diğer karakterini daha çok sevdi onlara olan hevesi kaçtı ve bence bu yüzden çift sıradanlaştı. Yoksa iyi bir çiftti bence

      Sil
    4. Evet evet zaten ilk başta onlar da çok güzel başladı ve devam etti de bir şey olmuş belli yazar okura da ister istemez hissettirdi. Ama ne yalan söyleyeyim bir yudum sevgideki karakterlerle fena aşk yaşamıştım ben :D

      Sil
  4. Buranın tasarımı değişti sanırım Zamska, değil mi?

    Duydum.. Kitabın adı değişik..

    Bu arada, blog'da yeni öykü serim başlıyor, detaylar benim blog'da, duyurmuş olayım efendim... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi,
      aa yeni seri mi tabi okurum =)
      Evet değiştirdim beğendin mi?

      Sil
    2. Tasarım hoş :)

      Evet bekliyorum:)

      Sil
  5. Ayy kapak çok çok tatlı yaaa bende kapağa bayıldım ama daha okuyamadım :(( sen beğendiysen bende beğenirim diye düşünüyorum zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik Optik,
      Umarım beğenirsin =) Gerçi kitap zevklerimiz aynı gibi kesin seversin bak sende benim gibi =)

      Sil
  6. Yazı başlığını görünce allahhh didim, bu kız kimden bebek istiyo acep;) Eğlenceli ve keyifli görünüyor gerçekten... Vakit ayırmalı o zaman kitaba;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Haha Kitabın adı cidden garip. Başlık olunca tabi daha bir garip durdu =)
      İsmini beğenmesemde kitabı beğendim. Eğlenceliydi. Umarım sende keyif alırsın ,=)

      Sil
  7. millet patır patır basıyor valla kitap (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı,
      Seninkinden ne haber?

      Sil