KADINIMIN ŞARKISI VE ÇEKİLİŞ

/
27 Yorumlar

     Yakışıklı bir Rock star varsa bende varım. Çünkü eğlence vaat ederler.  Zannetmiyorum ki akşam konsere çıksınlar eve gidip uyusunlar, öğlen bir müzayedeye katılsınlar, evde çiçekleri sulasın, beş çayı partileri yapsın. Bir rock starsan ve adın Robert James Peters ise güçlü bir kadına aşık olursun ve bunu bütün dünya bilir. Bütün dünya sizi merak eder. Herkes bir sonraki adım için bekler. Karşınızda Robert Peters`ın bayanlar baylar.


      Robert Peters bir şarkı yazar. Şarkıda ona eşlik edecek birine ihtiyacı vardır. Ama öyle biri olmalı ki single için en uygun kişi olmalıdır. Bu noktada menajeri Garry devreye girer. Ona tiyatro oyuncusu  olan Sea Swart`ı önerir. Sea çok başarılı bir tiyatro oyuncusudur ve çok güzel bir sesi vardır. Garry`de kızın sesine güvenerek Sea konusunda ısrarcı olur. Robert ise aradığı bulduğundan emin olmak ister ve soluğu kızın sahnelediği oyunda alır. Sesine bayılır, tam göremediği yüzüne rağmen ondan hoşlanır. Kimseyi de bu küçük kaçamaktan haberdar etmez. 


      Sea ile Robert tanıştıkları an aralarındaki kıvılcımları fark ederler. Ancak küçücük bir sorunumuz vardır. Bu soruna biz “Chriss” diyoruz.  Chriss Sea`ının uzun yıllardır birlikte olduğu adamdır. Aynı zamanda tiyatro oyunlarında ki partneridir. Robert bu kez kucağına atlayan bir kadın değil de savaşması gereken bir kadın bulur. Hem de ne savaşmak. Chriss ile birlikte Sea`nın da güven problemleri olunca tek kişi birden fazla cephede savaşmak zorunda kalıyor. Açıkça konuşamadıkları her konu yüzünden mesafe büyüyor ve sevdiği kadının her gün başka bir adamın yanına gitmesini seyretmek zorunda kalıyor. 


     Sea çocukluğundan beri tiyatroya aşıktır. Onun için tiyatro her şeyden önemlidir. Chriss`e ise çok değer veriyo hatta fazla fazla. Yıllardır birlikteler ama bu ilişki boyutundan çok daha fazlasıdır. Sea`nın güven problemi bence onu daha çok katılaştırarak güçlü bir kadın olmasına sebep olmuş. Kitaplarda güçlü kadın görmeyi sevmeme rağmen Sea`da bu durum bana soğuk ve mesafeli geldi. Ne biliyim mesafeli buldum.  Mükemmel bir profil çizdi. Tamam itiraf ediyorum kıskandım. Bu sebeple de Sea`ya bir miktar çamur atıyorum ama hadiiii adam “Rock Yıldızı”. Sende ünlüsün ama azıcık kontrolü elden  bırak, hopla zıpla. O ne yaptı cool durdu, güçlü kaldı, ona olabildiğince normal davrandı. Yani benim yapmayacağım ama doğru olan her şeyi. Sonuç o kadınlar hep kazanan.  


      Robert ünlüdür, yakışıklıdır, cooldur ama yalnızdır. Aradığı kadını, hayatındaki eksiklikleri bulamamıştır. Robert`ı okuduğum ilk satırlarla birlikte fazla sıkılmış ve yalnız buldum. Sea gelene kadar onu ondan daha fazla eğlendiren birleri yoktu etrafında. Bu yüzden kendi kendine oyun oynayan küçük bir çocuk gibi geldi gözüme, kıyamadım.  Sevme işinde daha yeni olduğu için bir sürü hata yaptı. Şöyle kocaman olanlardan. Ancak şöyle bir gerçek var ki affettirebilmek için çok şey yaptı. Baştan sona çabalamaktan hiç vaz geçmedi. Kıskançlığımı da bir kenara koysam da erkek karakterle daha fazla bağ kurdum. Hatalarının olması, o kendini beğenmişliği falan onu daha insan yapıyor bence karakteri. 


     Dedikoduyu biraz abartalım. Sea kızım ne yaptın sen ya. Adam senin yüzünden ne yapacağını, nasıl davranacağını şaşırdı. Zaten ikinizde sus sus içimi şişirdiniz. Yapay zekayı geliştirmek, aranızda kelimelere dökemediğiniz her şeyi teknolojik müdahale ile halletmek istedim. İletişim iletişim diye insanlar boşuna konuşmuyor. Azıcık bir kulak verin. Zaten benim Robert`ım pek bir yalnızdı. Resmen bütün dünyası deli gibi mutlu etmek istediği kadın olmuştu. Biri bana da şarkı yazsın lütfen. 


     Kitabın dilini çok sevdim. Yazarın ilk kitabını çok eğlenerek okumuştum bu kitabı da çok eğlenerek okudum. Karakterler baştan sona dengeliydi ki kitaplarda karakterlerin bir anda yüz seksen derece dönmesine sinir olan biri olarak sonunda dedim. Karakter gelişimleri çok dengeliydi. Kitapta eksik bulduğum kısım ise zamanla alakalıydı. Daha doğrusu zamanlardaki ufak atlama. Önemli bir sahnenin sonunda neler olduğunu meraka beklerken bir anda başka bir sahnede buldum kendimi. Ama aklım sürekli ne olduğunu anı anına öğrenmek istediği bölüme gitti durdu. Nasıl davrandılar, aralarından nasıl bir diyalog geçti. Her sahne için değil ama iki dönüm noktası sahnede bunun eksikliğini hissettim. Kitapta en çok sevdiğim yerler ise tartışmasız talk show  sahneleriydi. Amerikan talk Show programlarını izleyen biri olarak o havayı gerçekten hissetti ve gözümde canlandı. Çok doğal ve gerçekçi olmuştu. O sahnelerin hepsinde istisnasız güldüm. Yazarın basılan ilk kitabına göre çok daha başarılı bir düzen vardı kitapta. Kitabın kapağını da çok sevdim. İtiraf ediyorum en çok kırmızının tonunu sevdim. Bir de son dönemde gördüğüm en kaliteli kağıttı der okumanızı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Koca okumalı günler.



a Rafflecopter giveaway


Benzer Yazılar

27 yorum:

  1. Öyle datlu ankatmışsın ki merak ettim kitabı;) Hele hele rock starı daha bi merak ettim:Pp Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Rock starımız çok karizmatik. Ben sevdim kitabı, bak bu kitabı sende seversin =)

      Sil
  2. Kitap, son zamanlarda o kadar sık karşıma çıkmaya başladı ki bende merak duygusu uyandırdı. Bir şans versem mi ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Perest,
      Ver ver mutlaka ver =) Son dönemde çok kitap var ama bunu cidden sevdim hani =) Sıradanlıktan sıyrılmış =)

      Sil
  3. Hızlı biten bir kitap galiba, elime geçerse okuyayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      Şekerim ben hızlı bitirdim ki şu ara kağnı hızıyla okuyorum =) Seversin sende emin gibiyim =)

      Sil
  4. Kitaptan önce söylemezsem olmaz, şu sağ altta hozier take me to church live var ya. Ölüyorum ona! Resmen her bloga geldiğimde onu 1-2 tur dinleyip öyle yazıya geçiyorum :D
    Tamam şimdi kitaba dönebilirim :D
    Her genç kız gibi (ya da çoğu genç kız diyelim) içinde müzisyen olan kitaplara balıklama atlıyorum ki buna en büyük örneğim günahkarlar turnede serisi. Kitap aslında bana göre bile çok çokken rock starlar işin içine girince akan sular durdu. Bunda da aynı şey olacak gibi ama sanırım beklemem lazım çünkü önümde okunmayı bekleyen 15 kitap var ahahahaha
    Yalnız dokuz yayın evini daha önce hiç duymamıştım genel olarak biliyorsan önerir misin o yayın evini?
    Bir de o paşabahçe bardağına ölürüm. O nasıl güzel bir bardak öyle :) En son kendime kupa hediye etmek için girdim ve o kadar fazla şey beğendim ki en sonunda hiçbirini alamadan çıktım. Seçemedim resmen aralarından birini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chadaqiel,
      hehe onu bende son dönemde çok dinliyorum yaa. Telefonda bazen tekrara bağlıyorum bir daha bir daha =)
      Günahkarları bende okudum ve sevdim ama bu nlardan farklı ya. cidden farklı bir adam olmuş hani.Aldıktan sonra 15 kitabı atla onu oku derim =) Ben okurken baya eğlendim ve yazarda şey dikkatimi çekti araştırdığı çok belliydi. Sallama yapmamış. Mesela o talk showlarda çok belliydi oturup talk show izlediği. Kendimi jimmy fallon da falan hissettim =)
      Yayın evini bende ilk defa duydum okudum. Şöyle diyeyim, iki yerde edisyon hatası vardı ama yazar kendisi yapmış edisyonu ve unutmuş. Matbaaya gittikten sonra fark etmiş ama çok geçmiş. onun dışında Kağıt cidden iyiydi yayınevi masraftan kaçınmamış. Son dönemde nerdeyse yok denecek ince kağıtlı kitaplar veriyor önemli yayınevleri. O yüzden hoşuma gitti. Kitabı okumalı yayınevini bir kitapla daha denemeli diyorum =)
      Paşabahçe wuww ne göz var be =) Bende bazen giriyorum ama aklımı bırakıp çıkıyorum =) Çok pahalı oluyor yaa. twitter da #paşabahçeindirim tag i görürsen bil ki benim başımın altından çıktı.

      Sil
  5. çok güzel bir anlatım, biri bana da şarkı yapsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      Kitabı okurken bende böyle dedim. Ay bir de şarkı sözleri yazara ait ya tam adamın ağzından yazılmış içim eridi hani =)

      Sil
  6. Yıl 2005 Sağlık Uygulamarı Dersinden Sınava Gireceğiz Sınav Tıp Fakültesinde Yapılacak ondan dolayı normal kalkma saatimden 1 saat daha erken kalkmam lazım. Akşam elime Maeve Binchy’nin İtalyanca Aşk Başkadır’ını aldım okuyup uyumaktı niyetim. Ne mümkün kardeşim sabah 4 oldu hala ben kitaptayım pür dikkat bir sonraki sayfayı merak ediyorum.
    Yıl 2015 Okul bitti Sağlık Camiasında ki yerimi aldım. Ayın ilk günleri yoğunluk fazlaca. Kadınımın Şarkısına Başladım Biten ayın son gününde saat gece yarısı 3,5 ta sol elimde kitap kettle’ın başında suyun kaynamasını bekliyorum.
    Kısaca demem o ki. Sayın Yazar Hanımın Dili gerçekten harika. Kitabın akışı mükemmel. Bu özellikleri Bakımında Maeve Binchy ile kapışabilecek yeteneğe sahipken, cinsellik ve tutkuları anlatmada Grinin Tonlarının yazarı E. L. James ile Ringe Çıkabilir.
    Türk yapımı Romantik Komedi Serisinin Senaristi Ben olsam Direk ortaklık teklif ederim Eda hanıma. Çünkü Günümüz İlişkilerini yazıya dökmede ki bu yetenek taktire şayan.
    Birkaç eksik var her iki kitapta da. Detayların eksikliği onlarda ama eserlerin tümünü ele aldığımızda çokta onların önemi kalmıyor.
    Sevgili okurlar okuduğu kitabın içinde kaybolmak onun rüzgarını arkanıza almak istiyorsanız. Sevgili Eda TUZCALI’nın her iki kitabını mutlaka okumalısınız.
    Teşekkürler Sayın TUZCALI. Uykusuz bir iki günümüz oldu ama değdi.
    Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serdal Sevgi,
      Sanki kitabı ben yazdım, yorumu da kitabıma yapmışsın gibi sevindim. Azıcıkta kıskandım hani. Benim kitap yorumumdan daha güzel yorumlamışsın kitabı =) (sen ben dili umarım sizi rahatsız etmez=) )
      Şarkı sözleri, Amerikan kültürü, ne bilim talk show dur, turnelerdir ince ince araştırılmış belli. Okurken hissettim bunu. Evet E.L. James ile yarışır ama hiç aşırıya kaçmamış. Hele piyasada sırf bu iş görüyor diye yazan varken. Eh sen zaten her şeyi söylemişsin =)
      Yorum için cidden çok teşekkürler. Okuyan biriyle kitabı konuşmak çok hoşuma gitti =)

      Sil
  7. Şimdi sen böyle yazdın ya,
    Babamın kartından laf yemek pahasına bunu alasım geldi.
    Ve gene önceki kitabı da ekleyeyim dedim.
    Ne içimden ses konuşuyor.
    Al diyor al o kitabı bu güzel tatlı hatunun yazısına istinaden :p
    Mail alışkanlığı o istinaden, sakın yaşlı bilmeyin beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muptezel,
      Son dönemde beğenmedim kitapları yazmamaya başladım =) hatta beğenme sınırım bile var. Nedense sınırı aşamayanlara yazma isteği gelmiyor.O yüzden son iki kitabı al derim MÜpte. Baban laf ederse beni suçla ben hep öyle yapıyorum =)

      Sil
    2. İyi ki yazdın bebem sen :*
      İkisini bir arada almalı sen yüzünden sürekli okuyor olmalıyım farkında mısın :*

      Sil
    3. Muptezel
      Ben okumaktan uyuyamıyorum =)

      Sil
  8. kaçak zamskaaaaa insta görmezi miyiiim gündüz gördüm kiiiii kaçar mı hiç beeee :) helene koydu benim instaya daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Umarim sevmissindir. İlk kitap dun geldi. Kargocuya saricaktim sevincten =) ders calisirken masaya koydum gozumun onune =) kiz kardesim ama azari yedi kaybettigi icin =)

      Sil
  9. sevdim tabeee :) hayat işteeeee kargocu yakışıklı mıydı bariiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Amcaydi ama karisi eminim yakisikli oldugunu dusunuyordur. :)
      Ben cekip cekip koyarim zaten ikinci kitabi okuyorum ama boyle garip okuyorum. Hergun rastgele acip bir tane. Tamam bazen bir iki tane fazla okuyorum kacak :)

      Sil
  10. ama bak senin şu efsane fotolar gibi olsun da bak bi de yani hani manga olur gibi. death note gibilerden veya diğeri gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Koyup cekerim hala kitaplarim yerlerde :) anneme ragmen :)
      Ama death note icin kiz kardesimi beklemeliyim biri cekmeli :)) ama aklimda gelcek vizeleri bitince :))

      Sil
  11. piku tımam yaaa acelesi yok ki zaten :)

    YanıtlaSil
  12. instagramda benim şiiri yanalış yazmışsın ama yaa :) bi de o istanbul fotosu nerden çektin vapur de mi üsküdar beşiktaş mı beşiktaş kadıköy mü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      cidden mi itiraf ediyorum uyku sersemi aldım elime yazdım =) bakıp düzeltirim ama =) sayfa kaçtı =)
      sanırım üsküdardı arkadaşla bir yerde kahve sefası yapıyorduk =) ama yanlış hatırlıyor oabilirimde bakıp dönerim =)

      Sil
  13. Merak ettim kitabı kdramalarda güçlü kadın göremediğimden buradaki Sea daha da merak etmemi sağladı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.S.K.,
      Sea sıradanlaşmış zayıf kadın karakter tiplemesinden baya uzaklarda. Galibe en çok da bu yüzden sevdim onu. Yazarın diğer kitabının kadın karakteri de öyleydi. Seviyorum muhtaç halde gösterilmeyen kadın karakterli kitapları =)

      Sil