KİMİ ÖPTÜĞÜNE DİKKAT ET!

/
8 Yorumlar

     Fantastik kitap okumayı seviyorum ama seriyi beklemeyi sevmiyorum. Tüm detayları seri beklerken unutuyorum. Yan karakterler zaten çoktan silinip gitmiş oluyor. O yüzden tek isteğim serinin devamının hızlıca gelmesi. Yazarı seviyordum, be serisinin ilk kitabını da sevdim. Geriye sadece sabırla beklemek kaldı. Şimdi yeni bir fantastik dünyaya kafamızı uzatma zamanı.


      Layla her fantastik karakter gibi normal bir hayat istiyor. Yarı İblis yarı Muhafız olarakta hayatı için bu imkansız. Annesi onu terk etmiş ve Muhafızlar onu sahiplenip klan liderinin oğlu Zayne ile birlikte büyültülmüş. Tabi büyürken de Zayne aşık olmaması kaçınılmaz. Ama Zayne onu sadece kız kardeşi olarak görüyor. Bir yanda aşk acısı bir yanda iblissel güdülerini bastırmaya çalışan Layla`nı hayatına Roth`un girmesiyle de işler iyice karmaşıklaşıyor. Layla`nın zaten şuan ki durumla tek başına bile baş edecek durumu yokken hatun maceraların içinde buluyor kendini. Benden duymuş olmayın ama hiş ben melezim güçlüyüm tipinde değil. Daha çok yardıma muhtaç bir tip. Kitabın ilerleyen sayfalarıyla birlikte kendini keşfetmeye başlıyor.


     Roht bir iblistir. Tüm kötülük ve pislikleri ondan beklersiniz ama Layla`nın hayatını kurtarır. Sonra siz biraz daha okursunuz bu iblisin yaptığı esprilere gülersiniz, dürüstlüğünden etkilenirsiniz. Durun bir dakika. İblis dediğin yalan söylemeli dimi? Bu kıza bence koca kitap boyunca tek doğru söyleyen adam. Muhteşem dövmeleri var ve bu dövmeler onun canını sıkanların icabına da bakıyor. Nasıl mı? O kolundaki yılan dövmesi “Bambi”, çatır çatır milleti yedi. Eğer bu ibisse lütfen beni sıkıcı meleklerden uzak tutun. 


     Zayne bir Muhafızdır ve en sevmediğim erkek tipi. Aman doğruları yapalım, kurallarsız olmaz falan filan. Babasına her şeyi yetiştirmesi beni sinir etti. Evet kızı seviyor, onu canı pahasına korur ama baba baskısına boyun eğmesi onu gözümde düşürüyor. Hem Layla`nın söylediklerini babasına bahsedip, hem de kıza bişeyler sakladığı için kızması dünyanın en bencilce hareketlerinden biri.  Tamamen taraflı bir eleştiri çünkü Roht varken Zayne benim tarafımdan sürekli eleştirilir. Bu tip kitapla da hep iki karakter arasından kalırken bu kez tarafım belli Roht. İyilik meleğindense yaramazlığı tercih ederim.


     Spoiler konusunda uyarır kitabı çekiştirmeye başlarım. Layla kızım sen ne yapıyorsun. Güzelim Roth orda tüm çekiciliğiyle dururken sen niye hala bize ikinci adam kaygısı yaşatıyorsun ki. Zayne ile olamayacağınızı ne zaman anlamaya başlayacaksın. Gerçi kızda haklı iki tarafta velihat. Ya o sona ne demeli. Gel de kurdeşen dökme. Böyle son mu olur? Yeni kitap çıkana kadar işin yoksa merak et dur. Hem iblis dediğin bencil olmaz mı? Ne bu fedakarlık Roth. Umarım bundan sonra Layla`nın aklı başına gelir.


     Kitabı sevdim dememe gerek yok sanırım. Fantastik kitap sevenlerin bayılacağını düşündüğüm çok güzel bir kitap. Yazarın kalemi çok iyi ve kurgu harika. Kurguda Süleyman`ı büyü kitabı ve orda bahsedilen iblisler vs.lere dayandırılma olması daha çok sevmeme neden oldu. Bir nevi mitolojik temelli kitaplar gibi ki ben severim. Kitaba dair sevmediğim şeyse içerik değil de o saçma kapak. Kapakla içindekilerin alakası yok.  Yine arka kapak okumadan aldım. Beklediğim sadece bir aşk hikayesiydi. Çünkü kapak bunu vaat ediyordu, kaldı ki kitabın ismi de. Ama ne isim olmuş, ne kitap. Umarım serinin devamı çabuk gelir ve isim kapak işine bu kez önem verilir.



Benzer Yazılar

8 yorum:

  1. bu kapak ve fotolar için bile okunur yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      fantastik severim dersen denemelisin =)

      Sil
  2. Kapak ve isme hiç değinme! :D Umarım ikinci kitapta düzeltirler. Serinin devam kitapları geç çıkıyor diye alıp okumuyorum şu kitabı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Perest
      İkici kitap çıksın istiyorum hemen. Çok sevdim ben bunu ya =) Ben tek kitap sanıp başladım =) bilsem bekletirdim hani =)

      Sil
  3. fantastik daha çok okumalıyım dedim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      Uzun zamandır bende okumuyordum sonra bir sardım sorma gitsin. Özletiyor kendini ya =)

      Sil
  4. Sonunda okudum kitabı :D Ve ilk alıntıya bayıldım! :) Layla'nın Roth'a ikinci adam muamelesi yapması beni sinir etti. Ama şimdi Roth dururken Zayne kim bakar yaa :D Bende istiyorum bir tane Roth. :D O son nasıldı öyle ya. Yıkıldım resmen! :/ Roth'a bir şey olmamıştır diye umuyorum. Serilerin devam kitapları bizi illet ediyor. Şimdi ikinci kitabı bekle dur, umarım Dex yakın zamanda el atar bu işe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Perest,
      Roth`tan seri üretime geçmeliler bence :D Zayne üzgünüm ama iyilikten ve eziklikten kaybediyor. Babası ne derse yapıyor ya. Kendi fikri yok gibi geliyor bana. Sondan bahsetme bile. o sonu yazarken yazarın eli nasıl gitti, hiç mi kahrolmadı merak ediyorum. Geri dönmeli ve seri çok çok çabuk çıkmalı. Beklemekten nefret ediyorum

      Sil