MİM

/
38 Yorumlar


Son bir kaç aydır mim konusunda kötüde olsam sonunda birini yaptım. Bu yüzden kendimle gurur duyuyorum. Kitap İklimi`ne mim için çok teşekkürler.

 Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Şu dünyada yataktan daha rahat olabilecek bir yer düşünemiyorum.

   Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
İmkanlar neye müsaitse. Hiç birini bulamazsam hafıza kazıyorum mecbur.

   Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Mümkünse bölüm başında. Ama bendeki kız kardeş  elimde kitap görünce konuşmaya başlıyor. Sonuç olarak cümle bitmeden bile elimden bıraktığım oluyor.

   Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi? 
Oturuyorsam fark etmezde, yataktaysam annemin dökeceksin dırdırı ikisine de müsaade etmiyor. Sonuç olarak ikisi de kırk yılda bir.

     Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Müzik.

    Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Hep iki. Felsefe kitaplarını bir ayda ancak bitirebiliyorum. Bazen iki ay.

  Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Evde okusam sadece şahane olurda, evde okumaya vaktim olmuyor. Eve iş götürenlerdenim. O yüzden genelde yollarda okuyorum ben.

     Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Yüksek seste.

  Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Sıkıcılığa bağlı olarak, paragraf, sayfa hatta bölüm atlamaktan çekinmem.

    Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Karton kitap. Ciltli kitap kitaplıkta güzel çantada ağır oluyor.

    Kitap yazıyor musun?

Hayır. Ben sonsuza dek okuyuculardanım.

Mimi kim yaptı yapmadı hiç bilmiyorum ama yapmadıysa Deeptone`dan rica ediyorum. 


Benzer Yazılar

38 yorum:

  1. Yatak rahat olmaz mı okumak için ya (:
    Ayrıcaaa azıcık deli zamskaa o bacaklar kime ait :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muptezel,
      Bir iddayı kaybettim iki gün o bacaklar orda kalacak üzgünüm. =(
      Şey azıcık bana ait =) fazlaca tedirginim gerildim =)

      Sil
    2. Sakin :)
      Bacaklar şahane.
      Hiç tedirgin olma.
      Yahu neden sana yürüyorum gibi hissettim :D yok yok ben erkek beğeniyorum zati :D
      Ama tedirgin olma :D

      Sil
    3. Muptezel,
      Destek için teşekkürler. Ben saat sayicam biraz =)

      Sil
  2. Ayy ne güzel mim ben kendimi mimliyorum hahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moira M,
      Yaparsan çok sevinirim =)

      Sil
  3. Yataktan rahatı var mı, kitap okumak için:) Ben gerçi her fırsatta okumaya çalışanlardanımnerde olursa artık:))) En keyiflisi yatak ve bir fincan kahve:) Güzel mim... Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Kahve sevmiyorum pek ama yatakta anlaşırız. =) mimi kim yaptı bilemedim ama yapmak istersen ben cevaplarını merak ediyorum =)

      Sil
  4. mim taam gelcam yine fotoyu sen mi çektin yaa. manga yerdeki demi hangisi yaa ay ne güzel foto bu yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Ben daha çok oturdum =) Kız kardeşim çekti =) Evet manga death note. Ben hala hepsini okumadım =)

      Sil
  5. Mimi tam okudum süper bir yorum yapacaktım ki; lanet gözlerim Müptezel'in yorumunu görmeseydi, yazacaklarım kaçtı gitti uçtu. Aynı Kemal Sunal'in filmindeki gibi: "Ben buraya neden çıktım, niçin çıktım..." moduna geldim. Gomşular yetişin çok açık şekilde yürüme var, hatta dedim o yürümüşken bende mi yürüsem :))), demek geldi içimden, haydin neyse neşem kaçtı, mim güzel hoş, yatakta kitap okumak benim için gelmeyen uykunun gelme sebebi; uyuya kaldığım çoktur hatta sırf uyumak için okurum... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca,
      benimde tam tersi uykum kaçar. Hiç mi merak etmiyorsun ne olacak bunların hali diye? =)
      Görmezden gelsen olmaz mıydı? tabu yıkmaya yönelik bir ceza. Geçecek =)

      Sil
  6. Lise yıllarında zorla 100 temel eser okutulduktan sonra kitaplarla aram açıldı. Bu yüzden uyku sebebim kendileri. :))) Cezaya bakar mıyız? Neyse cezanın kötü yanı yok merak koyma, ben yürüme kısmında kaldım, kötüleme yapmıyorum :)))

    YanıtlaSil
  7. Ahahah fotoğrafa yetişmişim demek. Kitaplara not alır mısın sorusu sorulmamış ilginç.. Bence önemli, alınmaması lazım (: ben sorup ben cevapladım, iyi bak kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirbey,
      Son olaylardan sonra kaldırmayı düşünmüyorum. Aman millet ne der diye baskı altında olmaktan nefret ediyorum. Kim ne derse desin.

      Sil
  8. bak cevap verdim ki sanaaaaa yorumda drama lily ben :) mim de aklımdaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Drama`dan hala ses yok ama bekliyorum ben =)

      Sil
  9. baksana yaaa sana şey dicektim yaaaa, hani bu yazıdaki foton var ya bi deee bi önceki yazıdaki 2-3 foto hani işte evde kitaplarla kardeşinle çektiğiniz. işte yerde kitaplar bi de senin kırmızı çoraplı fotolar işteee. yaaa böle fotolardan benim kitapla da çeksene elinde veya yerde olsun işte kitap fila ne bileyim. bak var ya hani helene açtı instagram oraya koyarım ya. çünkü çok güzel bu fotolar valla bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Tabi çekerim =) ikincisini almadım daha ama bir yerden başlamak lazım =) Hem gördüm ben o albümü ikincisi de elime geçsin bir bende çekeceğim =)

      Sil
  10. gördün mü ama yaptım ki miminiiiii yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Hemen bakacağım.. Saol şimdiden =)

      Sil
  11. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    takipteyim tatlım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarzım Ve El Emeğim,
      Hoş geldin =) Tabi gelirim =)

      Sil
  12. Bi çok mim okudum ama bu kadar gönülsüz cevaplayan nadir insanlardansiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıvırcık Çocuk,
      A aaa onuda nerden çıkardın =)

      Sil
  13. biraz zamana ihtiyacı olmalı dramanın mutlaka gelir bana haber verir sölerim ki sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Haklısın benim tezcanlılığım. olsun bekleriz biz de=) Gözden kaçırırım falan yine kaybolurum sen haber veririm diyorsan içim rahatlar =)

      Sil
  14. ya birinci kitap vardı ki ama sen deeee neyse bak nası istersen ayy iki kitapla da çekersin yaaa bunun gibiiii bak son postta da ne hoş yine foto :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      İlk kitap kiz kardesimde. Soylesem o cekse olmaz mi. Bitirince kargolar bende burda cekerim. Sonra deme ama kitabimi yerlere koymus =)
      Bir tanesin ya ben sana duzinelerce cekerim ki =)

      Sil
  15. kulaklarım çınladı, ben de koştur koştur geldim. daha iyiyim merak etmeyin. buralardayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama,
      Bencilce çok sevindim desem. Hiç bir şey yazmasan da haber versen de olur. Sen güçlüsün unutma.

      Sil
  16. ayyyy bak drama dönmüş dicektim ama bak sana da gelmiş ki oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Sen bir tanesin o bir tane. İyi ki tanımışım be sizi.

      Sil
  17. :) Yüzük takma stilini çok sevdimmmm.Benziyoruz...Saçlarda zuzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mı ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza,
      Seviyorum yüzük olayını =) Saç karışmış yaaa =)

      Sil
  18. Blogunuzu daha yeni keşfettim. Gerçekten göz kamaştıran bir blogunuz var, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Yagizel,
      Çok teşekkürler, çok mutlu etti sözlerin =)

      Sil