MİM KAPIYI TIKLATTI

/
20 Yorumlar

     Paronayak Satırlar beni mimlemiş. Mim için çok teşekkürler. Şimdi mim eşcinseller için diye duydum ama ucu bana kadar geldi.  Paronayak Satırlar mimleyince de el klavyeye gitmeden duramadı.
1. Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kırmızı et hakkında ne düşünüyorsam onu. (kırmızı et yemem ki =))

2. Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine sadece özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?
Çok uzun soru. Bölseler olmaz mıymış ki? Eşcinsellerin marka takıntısı olduğunu düşünmüyorum. Ne yani eşcinsel diye marka takıntısı olmak zorunda mı ki?
Sadece eşcinsellerin giyimine özen gösterdiğini düşünmüyorum. Etrafta özenle şık giyinen ama eşcinsel olmayan birçok insan var. Ama şu bi gerçek ki daha çok dikkat ediyorlar.
Eşcinsel diye dar pantolon giymek zorunluluğu varda benim mi haberim yok. Dışarıya şöyle bi bakınca artık erkeklerin bi çoğu dar pantolon giyoyor. Ama dekoltesi aşırı olan erkekte bi acaba diye geçirdiğimi söylemezsem çok dürüst bi cevap olmaz.
Gelelim donuma. Ciddi ciddi bu soruya cevap vereceğimi düşündünüz mü? Şişe çevirmede iç çamaşırın ne renk diye soran ergen soruları gibi mi ne. PAS

3.  Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı, erkek arkadaşın mı?
Her kız çocuğu kadar severdim. Ama Öyle saatlerce oynamaya katlanamazdım. Hele yazsa oturup evcilik oynayacağıma ortalıkta koşturmayı çok severdim. Kız erkek fark etmezdi. Zaten oynadığımız oyunlar içinde cinsiyet farkına gerek yoktu. Saklambaç, yakan top, seksek...Bi dansa davette ayrılırdık. Onda da zaten kız erkek fark etmez dans teklifi etme sırası sana mutlaka geliyor. Gerçi şu var erkeklerle daha iyi anlaşıyordum. Kızlar çabuk ağlayıp, çabuk küsüyorlardı..

4. Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece ayırarak oturabiliyor musun?
Türk müziği pek dinlemem. Ancak eski falan olcak. Yani şuam çıkan albümdür sanatçıdır bilmem etmem. Müzik tarzım nedir derseniz belli bir tarzım yok. En sevdiğim müzisyen Bach, Edith Piaf hayranıyım, Beatles delisiyim, Coldplay, Kasabian, Metallica, Marron5, Lana Del Rey ve daha fazlası… Kulağıma hoş gelsin seviyim yeter.
Dans etmeyi çook severim. Salsa öğreniyorum şu sıralar ve öğrenirken deli eğleniyorum. Hem Türkiye de yaşayıp insan nasıl sevmez ki dans etmeyi. Bir sürü yöre var. Her yerden insan. Lisede payduşkadan, kasaba kadar öğrendim, arkadaşlarım sağolsun.
En son bacağımı 180 derece açtığımda çocuktum. Ondan beri denemişliğim yok.  En yakın düşüp 120 ye varan bi açı değerim var tahminen =)

5. Fantezilerin var mı? 
Dondan sonraki kaçma isteği uyandıran bir diğer soru. Millet benim fantezimi ne yapsın. Mimin genel yapısından uzaklara çekersem, son model ıssız bir adaya bikaç arkadaş, bolca kitap, 3+1 ev kadar yiyecek, bi kaç koli nutella, 20 yıl kadar yetecek kadar film ile bıraksalar çok hoş olurdu hani. Tabi bi helikopter, yakıt, bide pilot yanıma alacağım üç şey olarak gelmeli. İnsanın ne zaman canı sıkılacağı belli olmaz.

6. X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?
Nasıl ayrıldığına, ayrılık sebebine, yaşanmışlıklara daha bir sürü koşula bağlı. Hem

7. Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl? 
En son hatırladığım ben pisuvar kullanmıyorum. Fizyolojik sebepler imkan vermiyor. Zaten pisuvar deyince erkekler tuvaletinde kitli kalışım aklıma geliyor. Hiç hoş değil hani.
Hoca sırayla iki elimiz üzerinde takla attırmadığı sürece iyiydi. Onu bi türlü beceremedim ben.

8. Sizce eşcinseller narsist midir? 
Eşcinsel olan arkadaşlarımda narsist olanı görmedim ben. Hem neden eşcinsel diye narsist olsun ki. Hem ben narsist insan sevmem. Ne o öyle hep BEN BEN BEN.

9. Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi? 
Tek kişi seçiyorsam niye harem diyorum?

10. Kimi mimlemek istersiniz?



Benzer Yazılar

20 yorum:

  1. 6 hem demişsin kalmış :))

    Çok zorlu mim fakat teşekkür ediyorun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy acaba ne düşündüm de atladım gitti. Mim zordu kıvırim derken bi o soru bi bu soruya baktım. gece gece mim yaparsam böyle olur =)

      Sil
  2. Zamska ama bu çok zevkli bir mim. Bazı soruları cevaplarken saçmalayacağım ama olsun. :) teşekkürler beni de mimlediğin için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben cevap yazana kadar sen mimi yapmışsın çok da güzel yapmışsın hemde. =)

      Sil
  3. Bugüne kadar hiç mim post'u girmemiştim. Ama bunu biraz da soruları kendime yontarak cevaplayacağım. Teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yapacağın için ben teşekkür ederim =) İlk mim bana kısmetmiş desene=) UMarım kafan dağılır. Merakla bekliyorum Yontulmuş cevapları =)

      Sil
    2. Siteme beklerim. Mim'ine cevap hazır (:

      Sil
    3. Teşekkürler =) Baktım cidden yontulmuş hali daha iyi olmuş =)

      Sil
  4. değişik eğlenceli mim bu ya. dün gece de okudum. bi deneyim bakıyim yarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene dene deşik cidden. Merakla bekliyorum cevaplarını.

      Sil
  5. Biraz farklı bir mimdi :)
    Ben yaptım mimiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika hemen cevaplara bakıyorum. Tek farklı bulan ben değilim sevindim =)

      Sil
  6. Açık ilişkiyi kırmızı ete benzetince ben öldüm gülmekten :D
    bilinç altımı seveyim :))
    ne sorularmıs be arkadas (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kırmızı et gibi benim için =)
      Zordu cidden eşcinseller için yapılmış bana kadar geldi =)

      Sil
  7. Tamamdır. :)

    Blogumda dramimlendiniz kuzum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler en yakın zamanda yapıcam. Hatta yarın =)

      Sil
  8. ay senin mim zor geldi bak ben seni şimdi mimledim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin mimini hemen yaptım. Ay cidden zordu yaa =(

      Sil
  9. hihohoahoho harem kısmısındaki tek kişiden harem mi olur canım serzenişin on numara, beş yıldızlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama haksız mıyım =) Bi kişilik harem nerde görülmüş =)

      Sil