EN GÜLDÜREN BLOG ÖDÜLÜ

/
18 Yorumlar

Sevgili Deep bana ödül vermiş. Evin tembelinin ilk ödülü. Uzun bi teşekkür konuşması hazırlamıştım ama sonra üşendim =) Deep teşekkürler seni seviyorum.
Çok fazla bu ara ne yorum yapabiliyorum nede okuyabiliyorum blogları. O yüzden bi hafıza yoklaması yapmak zorunda kaldım. Zaten Deep bana bi parça blog bırakmamış. O yüzden listem kısa. Ama yinede tekrar yazılmış olan varsa e ne mutlu onlara =)

PARONOYAK SATIRLAR
(gizli gizli okuyup gülüyorum)

KİRAZ ÇİÇEĞİ
(son başına gelenden sonra sesli güldüm)

KAFA DERGİ
(böyle cinayet romanı görmedim ben =) )

BİR GARİP ŞEYMA
(YORUM YOK =) )

KÜÇÜK HANIMIN GÜNCESİ
(yazmıyor  bu ara kpss falan )

KIRMIZIÇERÇEVE
(canım ki o benim)

SADECE BEN
(azıcık farklı bi kafa )


bitti=)




Benzer Yazılar

18 yorum:

  1. Ödül için tebrikler. :)

    Umarım yenilerini de kazanırsın. :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim canım seni :)
    Aynı zamanda teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler =) eğlendim mutlu oldum =)

      Sil
  3. Omoo güldürebiliyorum mu ben ya hihi ama sen bu postla baya güldürdün beni sırıtıyorum hala yorumsuz kişi olaraktan haber salın dört bir yana en çok güldüren kişi Zamskaaa :D

    Ben var ya tam marş yazacak ruha sahibim de işte teheey keşfolunamıyorum bir türlü :)

    Güzel gönlünden çıkan bu güzel hediye için çok çok çok teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben okurken seni cidden eğleniyorum ama yorumsuz senin için bence cuk oturdu =0

      Sil
  4. Böylece yeni bloglar da keşfetmiş oluyoruz. Sevdim bu ödül işini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ben bi on küsür yeni blog buldum bile =) Üzerine bide ödülüm var .p =)

      Sil
  5. Ödülünü kutlarım. Benim siteme gel yüzünü güldüreyim istedim listede adımı göremeyince. Ara sıra bazı bazı uğra bana da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Upss atlamışım=) gelirim tabi . okuyorum da elim klavyeye gidip yorum yazmayı atlıyorum =) telefi edilecektir =)

      Sil
  6. Kutlarım, deep verdiyse ödülü boş değildir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ödül dipten geldi diye bu kadar sevindim deep bi tane=)

      Sil
  7. geç oldu biraz ama ödül için çok teşekkürler canım :) evet kpss beni bitirdi az kaldı ama bir ay sonra dönüyorum eski hayatıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sınavın çok iyi geçer ve mutlu dönersin =) Bizde senin neşeli hallerini okuruz bol bol =)

      Sil
  8. ne tatlı yazmışsın listen de iyimiş kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül için tekrar çok teşekkürler çok mutlu ettin beni =)

      Sil