SICAK

/
0 Yorumlar
     İskoçyalı`nın Kollarında`yı okumuştum. Bi kaç beyaz dizisini okumuştum. Ama Maya Banks`tan bu performansı beklemiyordum. Sıcak çıktığı andan beri okumak istiyordum ama okumasam da olurdu hani. Ya erotizm türünde kitaplardan fena halde sıkıldım değişikliğe ihtiyacım vardı ya da kitabı gerçekten beğenmedim.


      Kitabın konusundan bahsetmek gerekirse Gabe adında zengin yakışıklı bi iş adamı var. Bunun bide Jace ve Ash adında da çok yakın arkadaşları ve iş ortakları var. Bide bizim bu Jace`in onlardan on dört yaş küçük kardeşi Mia var. İşte filmin can alıcı kısmı da burada. Mia adama aşık, adam yıllardır kızı istiyor ama büyümesini bekliyor.


     Gabe Mia`nın büyüdüğü kanaatine varınca Jace`den gizli kızın aklını çeliyor. Onun asistanı olmasını sağlıyor. Tabi önüne cinselliğe dayalı bide anlaşma koyuyor. Biz Elli Tonda Ana`ya o kadar laf ederken bu yılladır beklemenin heyecanıyla hemen kabul etti. 




      Olay aynen şöyle oldu. Partide kızı gördüm, hadi dans edelim ve öptüm seni, yarın bana gel, hoş geldin, al bu da anlaşma, imzaladın mı, hadi yatağa. Cidden böyleydi. Konuyu ilk okuyunca umudum vardı ama yok beğenmedim. Duygusal açıdan çok zayıftı. Kız her şeyi o kadar kolay kabul etti ki, resmen sorgulamadı bile.


       Erkek karakterden cidden hiç hoşlanmadım. Yani ben genelde erkek karakterlerin tarafını tutar, kitabı beğenmesem de erkek karakteri severdim. Burada o da olmadı. Bi kere adam karaktersiz. İnsani olarak da zayıf. Pek bi pislik. Kıza adam gibi sahip çıkmıyor. Hem en yakın arkadaşının arkasından neler çeviriyor. Sırf kendini denemek için araya başka erkekleri sokmasından sonra kitap artık bitsin diye bakar oldum.


      Kızda da gram beyin yoktu. Beyin yerine toz serpmişler kafa tasının içine. Bi sorgula, bi düşün ama nerde. Her şeye eyvallah dedi. Kadınlık gururu, dürüstlük falan vız geldi. Zaten erotizm işini de yok yani beceremediler. Atlaya zıplaya okudum. Çok gözüme gözüme soktular galiba ondan.


       Dili fena değildi. Ama bence bu kitap içinde bu etiket çok benden demesi. Erotizm severim okurum derseniz alın okuyun bolca var. Ama benim gibi sıktı diyorsanız uzak durun. Seveceğiniz varsa da olmuyor. Kitaba çamur mu attım bilmiyorum ama ben sevemedim. Seri halinde ve ben devamını okuyacağımı hiç sanmıyorum haberiniz olsun .
Breathless Serisi
1.     Rush
2.    Fever
3.   Burn




Benzer Yazılar

Hiç yorum yok: