SİSLİ DAĞLARIN ÖTESİNDE

/
4 Yorumlar
     Bi insan hiç tanımadığı bir insana aşık olabilir mi? Ben oldum. Yani bu ilk değil. Hayır kanlı canlı bi tipe de böyle aşık olmuştum. Peşinde koşup tanışmak için bi yerlerimi yırtmıştım. Sonra ne kadar yırtınsam da olmayacağını anladım ama yaptığım mallıklar yanıma kaldı. Bu arada tanıştım da işler umduğum gibi bitmedi. Neyse bu benim ikinci kez tanımadığın bi adama aşık olma vakam üzerine. Esasen onu çok yakından tanıyorum. Tek sorun onu kafamın içinde canlandırıyo olmam. E bide adam beni tanımıyor.



     Hawk sevgilim bırak o “Hayır” dan başka bişey bilmeyen o hatunu. Bana gel. Ben buradayım ve söz veriyorum asla asla asla ve asla “hayır” demeyeceğim. Zaten senin gibi mükemmel, olağanüstü bi karaktere insan nasıl hayır der, bi yazar nasıl o “hayır” kelimesini yazabilir. İnsan sayfalarca mükemmelliğinden bahsedip, üzerine sayfalarca mükemmelliğini ispatlayacak şeyler yazdıktan sonra “hayır” kelimelerini yazmaya eli gitmez.ama yazarın gitmiş ve patır patır yazmış. 


     Aşkımı ilan ettiğime ve beklemeye koyulduğum göre kitaptan bahsedebilirim. Kitabı zaten uzun zandır okumak istiyodum. Sonun da her akşam internetten şunu da sipariş edim bunu da sipariş edim dönemine denk geldi aldım. Bu arada bir kredi faturam var ki germeyin gitsin. Borçlarımdan dolayı girme potansiyelim olan hapishaneden yazar bi şekilde yazılarımı yayınlarsam şaşırmayın. Hapishaneleri göze alarak aldım okudum. Böyle deli divane aşık olacağımı, yine aptal aşığı oynayacağımı bilsem okumazdım.


     Benim biricik aşkım Hawk tüm o yakışıklılık, güç, mükemmellik üzerine bide İskoç lordu. E adam İskoç olunca mükemmellikten azı beklenmiyor. Hawk`a zorla evlendirildiği kıza kadar hiçbir –kadınlarda akıl varmışta ondan- hayır dememiştir. Kralın emri üzerine evlenmek zorunda olduğu bi kadın vardır. Doğal olarak kesinlikle evlenmek istemez. Zaten evleneceği kız mevta olmuştur. Onun yeriniyse ölen kızın acımasız babasının kucağına düşen Adrienne  alır. Adrienne 1997 den mi ne geliyor. Eski sevgilisi yüzünden tüm erkeklerden, özellikle yakışıklı erkeklerden ölesiye nefret ediyo. Bu durumda periler kraliçesinin Hawk`ı kullanarak kıskandırdığı kral ve kraliyet soytarısının aradığı kadın yapıyor onu. İntikam almak için deli divane olan bu iki adam Hawk kraliçeye dokunmadığı halde kraliçenin boşboğazlığı yüzünden hedef tahtası haline geliyor. E kraliçede söylediklerinde haklı. Adam muhteşem. Bide yalan söyleyip Hawk `ın tadına baktığını idda edince bu iki sinir herif Hawk avına çıkıyor.


     Bütün bu döngünün gerçekleştiği sırada Hawk ve yakın arkadaşı Grimm kayan bi yıldız görür. Grimm Hawk için bir kadın diler. Kadın dünyalar güzeli olsun, akıllı olsun ama Hawk`a hayır diyip süründürsün. Bana göre hiçbir akıllı kadın ona hayır diyemez. Ama Adrienne adamı canından bezdirdi. Aralarındaki kimya ateşsiz alev alırken kadının ağzından kitabın yüzde yetmişinde hayır çıktı. Zaten anladığım kadarıyla kelime hazinesi de pek geniş değil. 


      Hawk evlenme işinden o kadar çok nefret ediyor ki kendisi yerine vekaleten Grimm`i gönderiyor. Sonrasındaysa karısıyla karşılaştıkları ilk an kadın arzu dolu bakışlarla demirci soytarı Adam`a bakıyor. İşte ilk ağır darbesini  o an alıyor ve kitap boyunca bunun acısını ve şüphesini çekip duruyor. Adrienne kocasıyla tanıştıktan sonra Adam`a sümüklü mendilini bile atmaz ama kendini Hawk`da korumanın tek yolu Adam`a aşık numarası çekmek. O saatten sonra da ilk gördüğü andan itibaren aşık olduğu kadını tavlamak için hem Adrienne hem de Adam`la savaşa girişiyor. 


      İşte kitabın en güzel yerleri Adrienne ve Hawk arasındaki o ateşli çekişmelerdi. Atışmalarına bi yandan güldüm, bi yandan da Hawk`ım için çok üzüldüm.  Kitap o kadar güzeldi ki nasıl bitti ben anlamadım. Tabi bu arada sinir olduğum, aklıma takılan yerlerde yok değil. Mesela kız. Zaten sinir olmuşum hayırına nazına bi de üzerine her şeyi pat diye sorgulamadan kabul etmesi delirtti. Ya bi sorgula nerden nereye düştün. Ama kızda nasıl bi zihin yapısı varsa hemen şak diye uyum sağladı. Hadi sağladı diyelim bi düştüğü geldi yer arasındaki farklılıkların izlerini daha fazla hissettir bari. Bence yazarda sevmiyo benim gibi Adrienne`yi. Yazarda haklı ama. Hawk`ı o kadar iyi kurgulayanca kıza sinir olmuş herkese kötülemek istemiş olabilir.  


       Kitaba da yazara da bayıldım. Kitabı bikaç kez daha okurum ben hissediyorum. Kitap baya uzun bi serinin ilk kitabı ve ben serinin devamı için gün sayıyorum. Umarım yayınevi benim yaşlanmamı beklemeden seriyi yayınlarda beni mutlu eder. Yazarın bide ülkemizde yayınlanmış Ateş Serisi var. En yakın zamanda alıp okumayı planlıyorum. Çünkü yazara bayıldı. Çünkü bu kitaptan bile güzel olduğunu söylüyorlar. Çünkü bu kitaptan güzel olabilceğine pek inanmamakla birlikte test etmek istiyorum.       


Şarkıysa.....





Benzer Yazılar

4 yorum:

  1. KİTAP PAYLAŞIMLARIN ÇOK GÜZEL BLOGUNA DA AYRICA BAYILDIM :))

    KELİME DOĞRULAMAYI DA KALDIRIRSAN SANA YORUM BIRAKANLARI YORMAZSIN KANIMCA :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler =) tavsiyeni hemen dinledim ve doğrulamayı kaldırdım=)

      Sil
  2. Sen asıl yazarın Ateş Serisi'nii bir okuu! Lütfen bir başla! Bak ben o hatayı yaptım, erteledim erteledim daha çok yeni başladım ama kendimi ateşlere attım. :D Ben ettim sen eyleme! Gerçi çoğu kişi kitapların hepsi çıkmadan başlarsan ölürsün diyorlardı Kİ HAKLILARMIŞ, şanslı sayılırım bir yandan. AMA BAŞLA BAŞLA BAŞLA! NOKTA! :) Bu kitabı açıkçası pek duymamıştım, ünlenmedi pek sanırım ama yazarın harika anlatımından sonra belki bir ara alırım.. Bu arada, Hawk eminim süperdir anlattığına göre ama SEN BİR BARRONS'LA TANIŞ BENCE! :) Asıl sıyırmak neymiş o zaman gör. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Ateş serisini bir çok kişiden duydum merakta ediyorum ama elimde sadece ikinci kitap var. Seriye yanlış yerden başlamak olmaz. Keşke bu kadar ballandırmasaydın daha çok merak ettim. Ama zannetmem ki serisi baya yayınlanmış kitaba finallerden önce başlayabileyim. Yazın kafamı gömücem ama. Bakarsın şansıma devam kitapları gelmiş olur =)

      Sil