PRESTO

/
2 Yorumlar

Not: İlk iki paragrafı atlayabilirsiniz. =)


      Uzun zaman oldu ne animasyon izledim nede yazdım. Görüldüğü üzere animasyon seyretmeye bayılıyorum. Hazırda tatile çıkacakken bi kaç gün bi şeyler yazmadan gitmeyeyim dedim. Gerçi bu tembellikle çok çokta blogla ilgilendigim söylenemez ama tatil ya bu gitmeden önce bi sorumluluk gibime geldi. Yada bencil, gösterişçi tarafım hazır tatile gidiyorsun bahsetmeden geçme demiş olabilir. Anlayacağınız uzun zamandır tatili beklerken artık milletin nasıl “Buraya gittim, şuraya gittim. Hahahaha!” dırdırını çektiysem gitmeyenlere konuşup beyin eti yememek için buraya yazıyorum. 



      Tatili o kadar çok istiyomuşum ki meğer. Yok bu sene tatil yapmayacağım diyodum ama sonunda çıkıyorum. Şezlonga yapışıp kitap okuyup, güneşlenmek istiyorum. Sıcakladığımda havuza gömülmek, hatta çocuk köle misali annemin yedi yirmi dört “Okey oynayalım hadi!” demesine bile eyvallah dicem. Salak saçma iğrenç maskeler, takıp eşek kadar olan erkek kardeşimin -benim şaşkın ördeğimin-bile çocukları korkutmasına gülüp geçicem. Yani ben kesinlikle tatil istiyorum.


       Tatil zırvalıklarımı bi kenara koyarsak kesinlikle eğlenceli bi animasyon. Zaten topu topu beş dakikacık bişey. Bi sihirbazla çok mu çok tatlı bi tavşanın hikayesi. Bu tavşan Bugs Bunny gibi bişey. Tek derdi açlıktan kazınmış miğdesine bi havuç. Sihirbazında işi malumunuz şapkadan tavşan çıkar. Ama tavşanı doyurmayınca başına gelenleri bence hak etti. Tavşanla şaka olmaz Bugs Bunny`den öğrenemedi mi? Ben acıkınca canavarlaşıyorum ama tavşan işini zekayla hallediyo. E o kadar eziyetin üzerine alkışı yine kapıyor ya sihirbaz tavşan daha ne yapsın.


Yönetmen : Doug Sweetland
Yazar : Doug Sweetland
Yapım Şirketi : Pixar Animation Studios  
           Walt Disney Pictures
Yapım Yılı : 2008





Benzer Yazılar

2 yorum:

  1. animasyonlar candır:) çok seviyorum çocuğum çok şanslı sıkılmadan izleyecek bi annesi olacak:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animasyon ve çizgi film bayılıyorum :) gelecekteki çocuğum annesinin ondan daha çok çizgi film izledigini fark edince o ebeveyin olmaya kalkabilir:) bence cocugunuz cok sansli :) bu arada kız erkek?

      Sil