AŞK SENİ DE VURUR

/
0 Yorumlar
      Julie Garwood çok çok hastalanmış ve yataklara düşmüş. Ateşler içinde ölürken de okurlarıma yazık ölmeden bi kaç satır bi şeyler karalayayım bari demiş. Kitapta bu hastalık ve yatak döneminin ürünü. Ama hesaba katmadığı bi şey olmuş ve yaşamış. Ama aç gözlü yayıncısı hazır yazdı bende yayınlayayım nasıl olsa okurları yazar ismine koşar gelir demiş ve kitap okurla buluşmuş. Bu benim teorim. Eğer yazar ölüm döşeğinde değilse bile yüksek ihtimal bilinç kaybı yaşıyordu ya da kocası boşamış ona da depresyona girmek kalmış. 


     Bu kitabın hali ne demek istiyorum. Ya bu Julie Garwood. Bana İskoçları sevdiren kadın. Okuduğum her kitabı ezberleyecek gibi tekrar tekrar okutturan kadın. Lan ben sırf bunu okuyabilmek için programlamadan kaldım. Yapılır mı bu bana yaa. Teorilerim dışında hiçbir bahane kabulüm değil. 




      Kitabı okurken kendimi parçaladım. Öğrenciyim ve üzerine bir ömre yeten kredi kart taksitim var. Ama D&R gittim bunla birlikte bi iki kitap daha aldım baktım olmuyor altı taksidi de dayadım. Eve geldim heyecanla açtım başladım okumaya 50 sayfa yok. 100 sayfa yok. Lan bu kitap 390 sayfa bişey. 150 sayfa oldu kızla adam daha tanışmamıştı. Gerisini siz anlayın. Kitabı okurken diyorum “Yapma kızım bu kadının kitaplarını bilmiyor musun?  Kesin muhteşem çıkıcak ama kitabı kesin eksik sayfalı aldım. Ama olsun gider değiştiririm. Yok yok adamla kız acil tanışmalı aşık falan olmalı.” Peki ne oldu kitap yarılandı ama adamla kızda tık yok. tüm dünyayla tanışan kız bi adamla tanışamadı. Sürekli vur kır şunu yap bunu yap. Öyle bi hale geldim ki kitabın arka kapağın çevirip baktım.  Bu kitabın erkeği kim diye.


      Colm var ki kitabın yarısında olaya anca girebildi. Gabrielle var ki sağolsun en başından beri az çok bizimleydi. Olaylar o bu derken karıştı. Kız çok güzel talibi çok. Psikopat, çıkarcı talip çok olunca da kızın başı beladan kurtulmuyo. Ama Colm kurtarıyor, müthiş zaferler kazanıyor diyorsanız yanılıyorsunuz. Adam konu mankeniydi çünkü. Allahtan kızın muhafızları vardı da korudular kolladılar. İlk kez baş karakteri değil de, yanında yanı olan karakterleri istiyorum kendime. Kız zaten adam dışında herkesle muhatap oldu, konuştu etti. Zaten bi ara dedim ahanda Colm`un kardeşiyle işi pişircek, yazar ateşler arasında şaşırdı onunla evlendirecek dedim. Zaten Gab`le  Colm ne ara  aşık oldu ben kaçırdım. Uyuya falanda kalmadım ama kaynadı sanırım.


     Yerdiğime bakmayın sevmesine sevdim. Ama bu kitabı başkası yazsa “Ah bu yazar iyi ya okunur kitapları güzelmiş.” derdim. Ama kitap bi Julie Garwood olunca insan ister istemez suratını ekşitiyor. Ya cidden kitap güzeldi tabi başka biri yazsaydı. Ben ki kadının kitaplarını tekrar tekrar okuyan ben. Bu kitapta fena afalladım. Bide üzerine serinin son kitabı. Son kitap diye bıktı mı ne. Hayır bende hissediyorum bazen yazıları savsaklıyorum ama bu kadarı da olmaz ki. Salınmalı kendine gelmeli ve benim için Ian gibi muhteşem İskoç erkek karakterler yaratmalı. Ben ki İskoç eteğinden haz etmeyen pantolonlu erkek seven ben o etekle kabul ettim, bağrıma bastım onları. O müthiş aşk ve erkek nerdeydi? Ya ne olursunuz söyleyin ben yanlış kitabı mı okudum?


      Bide bi edepliler bi edepliler. Öpüştüklerini okuduklarında aaa öpüşmek ne demek biliyorlarmış dedim. gerdek gecesinden pek emin değilim. Çünkü ben okumadım. Sayfamı atladım bak saatte geç odu bi kaç on satır atladım galiba dediysem de gündüz yüksek dozda uykulu kafayla bile bulamadım.  Hayır yazarı bilmesem Gelin`den Düğün`den Fidye`den Sır`dan ve daha nicesinden dicem bu kadın sevişmemiş tek satır ondan yazamıyor. Umarım çocukları olmuştur çünkü becerebileceklerinden emin değilim.  Bide o Brodick`e ne yapmış yazar ya. Adam sevgi pıtırcığı yumağı aile babası havasında takılıyor. Yo dostum yooo. Bu kadarı bu bünyeye fazla ama. Anladım Colm`a Gab`e garazin varda, Brodick`ten ne istedin beee.


     Haksızlık diz boyu ama yine yüksek beklenti kurbanıyım. Kitap güzeldi tabi yazarı daha önce okumayana. Okuduysanız işiniz var beğenirsiniz ama hayalleriniz o beklentileriniz ilk uçakla ülkeyi terk eder, sizde arkasından ağlak sevgiliyi oynarsınız. Highlander's Lairds Serisinin 3. ve son kitabı. Sırf bu sebepten bile okumalısınız.


      Son teorimi de söylemeden edemeyeceğim. Yayınevi Julie kitabı diye başka kitap çevrtmiş yada çevirmen yanlış çevirmiş sonrayanlış oldu ama hazırda çevrilmiş bari basalım dediler. Yayınevinden ricam acilen kitabın orjinalini çevirin ve hatanızı kabul edin.


     Şarkımsaaa The  Pierces`den Boring… İyi dinlemeler ve okumalar.




Benzer Yazılar

Hiç yorum yok: